דף הבית קומיט לעו"ד שירות ותמיכה חדשות אודות קומיט פנה אלינו
 קומיט לעורכי דין - כללי
 סקירה
 תכונות
 דוגמאות מסכים
 שאלות ותשובות
 לקוחות מספרים
 הזמנת הדגמה
   
  לקוחות מספרים על קומיט
   
   
 

 

  כהן ושות' משרד עורכי דין
  לקוחות קומיט משנת 2013
   
   בתור משרד עורכי דין המתמחה בתחומי עיסוק רבים, ביניהם נזיקין, נדל"ן, תמ"א 38, דיני משפחה ומסחרי, בחרנו בתוכנת קומיט כמתאימה ביותר לצרכינו המתפתחים.
באמצעות התוכנה אנו מצליחים לעקוב אחרי התפתחויות בתיקים, סורקים בקלות את המסמכים לתוך התוכנה, משתמשים לחיובי לקוחות,
ומנהלים תזכורות והודעות פנימיות באופן הרבה יותר יעיל ומתקדם מאשר לפני כן. בזכות קומיט, ניהול המשרד הפך להיות נגיש וקל וכמובן יעיל באופן משמעותי.
אנו רוצים במיוחד לשבח את גב' איילה משירות התמיכה על אוזן קשבת ועזרה עד שכל השאלות נענו על פתרונן באופן מקסימלי.  
  בהערכה רבה
כהן ושות' משרד עורכי דין
   
   
 
 
 

 

  נשיץ, ברנדס ושות', עורכי-דין ונוטריונים
  לקוחות קומיט משנת 2000. עברו מעודכנית. 100 משתמשים ברשת
   
  "כשהחלטנו לבחור תוכנת ניהול נעזרנו בחברת יעוץ. ההמלצה שקיבלנו היתה חד-משמעית – קומיט היא פתרון מצויין לניהול משרד עם צרכים והיקף לקוחות ופעילות כשלנו. כשותף במשרד, קומיט מאפשרת לי לקבל תמונת מצב עדכנית, בזמן אמיתי, לגבי חובות והכנסות לקוחות, עד רמת תת-התיק. בעזרת קומיט, מתאימים ללקוחות מחירונים והסכמים לחיוב שעות עבודה ועורכים בקרה על ניהול המשאבים. ההטמעה המהירה והחלקה של התוכנה במשרד ויציבות העבודה ברשת מחשבים בסדר גודל שלנו הינם הוכחה לנכונות הבחירה. בשבילנו, קומיט הייתה בחירה מצויינת."
  עו"ד יואב רזין, שותף
   
   
 
 
 
  נאור-אפשטיין, משרד עורכי דין
  לקוחות קומיט משנת 1999, 11 משתמשים ברשת
   
  "אנחנו משתמשים בתוכנת קומיט קרוב ל-3 שנים. הרומן שלנו עם קומיט התחיל עוד בהדגמה הראשונית: התלהבנו מהפשטות והידידותיות של ממשק המשתמש של ממשק המשתמש ומהיכולת לנהל יומני הופעות ופגישות משותפים. אנחנו מתעדים ומנהלים בקומיט כל מגע עם הלקוח – שיחות טלפון, תיוק דואר אלקטרוני חיצוני, מסמכים, פסיקה, חקיקה ומאמרים וכך מקבלים שליטה מלאה על נתוני הלקוח והתיק, ברמת התיק בודד. מערך חיובי השעות, המקושר למערכת הנהלת החשבונות מאפר לנו שיפור הרווחיות והגביה מהלקוחות. מה שיפה בתכנה זו, שהיא מציבה סטנדרטים חדשים בניהול המשרד. "
עו"ד דרור נאור, עו"ד ליאור אפשטיין, שותפים
   
   
   
 
ארדינסט, בן-נתן ושות', עורכי דין  
לקוחות קומיט משנת 1999, עברו מתוכנת עדי, 40 משתמשים ברשת  
   
"אני עובדת על קומיט משנת 1999 ועם המעבר חשתי בשיפור ניכר ביעילות בעבודתי. התכנה פתחה בפנינו אפשרויות רבות ונוחות בניהול המשרד והפכה משימות קשות ומורכבות לפשוטות ביותר. היכולת לחייב בקלות בגין שעות עבודה, שכ"ט והוצאות והתממשקות לתוכנת חשבשבת חוסכים לנו זמן עבודה יקר. במהלך השנים קיבלנו תמיד תמיכה, הדרכה ותשובות מהימנות, לאחר נבדקו בקפידה ע"י צוות העובדים. אציין גם את ההתיחסות לכל הפניות לשיפור התכנה שכמעט תמיד זכו לאוזן קשבת ושולבו בגרסאות החדשות. בקומיט מבינים היטב, שהשירות עושה את ההבדל."  
   
מגי בן-שבת-ברדה, מנהלת משרד והנהח"ש
   
   
 
  מרכז גישור, גישורים אי.די.אר בע"מ
  לקוחות קומיט משנת 2000, 7 משתמשים ברשת
   
"מרכז גישור הינו גוף מורכב, הפועל מול עשרות בתי משפט, מאות לקוחות ומאות עורכי דין. הפעילות השוטפת דורשת יכולת אחזור מדויקת של נתוני התיקים והסכסוכים שבטיפולנו.
מערכת קומיט התאימה את עצמה לדרישות הייחודיות והמורכבות שלנו ומטפלת עבורנו בכל תחום ניהול המשרד – תיקים, פגישות, מסמכים והנהלת חשבונות מתואמת לניהול תיק הגישור. יתרון בולט הינו יכולת ההתממשקות של התכנה למחשב כף-יד PALM, המאפשרת שליטה מחוץ למשרד על האלפון, הפגישות והמשימות. "
 
עו"ד נוי ארז, מנכ"ל משותף
   
   
   
 
שנהב-אלרום-קונפורטי ושביט, משרד עורכי דין  
לקוחות קומיט משנת 2000, 31 משתמשים  
   
"כשהחלטנו לבחור בתכנת ניהול למשרד, היה חשוב לנו מאוד להתאים אותה במדויק לצרכינו. קומיט הותאמה במיוחד לשיטות העבודה שלנו, על ידי בניית שדות וחוצצים לתחומי ההתמחות שלנו – נזיקין, מקרקעין ועוד. כשותף במשרד, התכנה מאפשרת לי להפיק מגוון רחב של דוחות בקרה, בעזרתכם אנו מקבלים החלטות ניהוליות וכלכליות בנוגע לתיקים. השימוש שלנו בקומיט הוא מקיף: לניהול תיקים, מסמכי המשרד, היומנים, חיובי השעות, ההודעות הפנימיות ועוד. היום קשה אפילו לחשוב, איך בכלל הסתדרנו קודם..."
 
   
עו"ד ירון שביט, שותף
   
   
 
  רימר, אהרוני, פלדה ושות', משרד עורכי דין
  לקוחות קומיט, 11 משתמשים ברשת
   

"בחרנו בתוכנת קומיט לניהול משרדינו מסיבות רבות ומגוונות. חיפשנו פתרון שיתן מענה כולל לניהול המשרד, בדגש על יכולת עבודה משותפת וניהול מסמכים. בנוסף חיפשנו פתרון שיתן לנו מענה כולל לניהול הנושאים הכספיים במשרד חיובי שעות, הסכמי שכ"ט עם לקוחות והנהלת חשבונות. לאחר שנים של שימוש בתוכנת קומיט אני יכול לומר כי המערכת נקלטה בהצלחה רבה במשרדנו, המערכת פשוטה להפעלה ויציבה ביותר.
בעניין ניהול המסמכים אני יכול להוסיף ולומר כי הפתרון המוצע על ידי תוכנת קומיט מספק מענה מלא וכולל לדרישתנו, היכולת לאתר מסמך לפי טקסט חופשי בתוכן המסמכים תוך קבלת תשובות במהירות עוזרת לנו מאוד לאתר כל מסמך.
השירות שניתן לנו מחברת קומיט הוא מקצועי ביותר וניתן ברמה אישית תוך מענה מיידי לכל נושא שמועלה על ידנו.
משרדנו מתמחה בתחומים מגוונים בהם אזרחי, מסחרי, נדל"ן וליטיגציה.
לסיכום אני ממליץ בחום לכל משרד עו"ד שמחפש פתרון טוב לניהול המשרד לבחור בתוכנת קומיט."

  מסמך מקורי
  עו"ד יובל פלדה, שותף
   
   
 
גיא ויצ'לבסקי ושות' – משרד עורכי דין    
לקוחות קומיט, 2 משתמשים ברשת    
     
"משך שנותיי כעורך דין עשיתי שימוש במספר תוכנות הקיימות בשוק; אולם, כשהגיע הרגע לקבל החלטה איזו תוכנה להכניס למשרדי, המתמחה בתחום המסחרי – אזרחי ונדל"ן, חיפשתי תוכנה שתיתן לי פיתרון אמיתי וכולל לניהול המשרד; תוכנה שמצד אחד, תיתן לי מענה ספציפי לכל צורכי המשרד כיום ומצד שני, תאפשר לי מציאת פיתרון לכל צורכי בעתיד.
יעילות התוכנה באלפי התיקים המתנהלים במשרדי כמו גם, השרות היוצא מן הכלל של החברה היוותה עבורי את אבן היסוד להמלצתי לשימוש בתוכנה.
קומיט הינה תוכנה פשוטה וידידותית למשתמש וכיום, אוכל לומר בבטחה כי התוכנה אכן נותנת למשרדי פיתרון כולל להנהלת חשבונות, ניהול כספים וחיובים (קבוע או שעתי), ניהול תיקים (לרבות תיקי מקרקעין, חברות, נזיקין, עבודה והוצאה לפועל) ניהול מסמכים וניהול יומן משרדי. לסיכום - אני ממליץ על שימוש בתוכנה לניהול כולל של משרד עורכי הדין. "
      
 
עו"ד גיא ויצ'לבסקי  
   
   
 
  אביעד, איטח ושות', משרד עורכי דין
    לקוחות קומיט, 3 משתמשים ברשת
   
"משך שנים השתמשנו שותפי ואני בתוכנת קומיט כשכירים במשרדי עורכי-דין מהמובילים בארץ. כשהחלטנו אני ושותפי לפתוח משרד עצמאי ונדרשנו להחליט באיזו תוכנת ניהול והנהלת חשבונות לבחור- קומיט הייתה הבחירה הטבעית שלנו.
פשטות התפעול, זמינות שירות הלקוחות ויעילות התוכנה בכל הקשור לניהול מסמכים הייתה מוכרת לנו עוד מתקופת מעבודתנו כשכירים. יחד עם זאת, הופתענו שנינו לטובה לגלות, שאף השימוש בכלים שמעמידה התוכנה לרשות המשתמש בכל הקשור לניהול חשבונות העסק והנפקת דוחות העבודה, הינו ידידותי ביותר למשתמש.
כיום, בחלוף שנה מיום הקמת השותפות אנו מנהלים באמצעות תוכנה זו מאות מסמכים וכן את מערך הנהלת החשבונות של עשרות לקוחותינו ומאות התיקים המנוהלים עבורם, ביעילות רבה ובמקצועיות הנדרשת..."
עו"ד אמיתי אביעד
 
   
   
   
  לקוחות נוספים לדוגמא (לפי א'-ב'):
  ברץ, הורן ושות'
  ברקמן וקסלר סהר בלום ושות'
  גולן, גולדשמידט ושות'
  דורון & לנדסמן - יוגב
  י. גורניצקי ושות'
  יגאל ארנון ושות'
  מ. זליגמן ושות'
  מ. פירון ושות'
  מיתר, ליקוורניק, גבע & לשם, ברנדויין
  עמית, פולק, מטלון & בן-נפתלי, ארז ושות'
  צבי אגמון
  צבי יעקובוביץ
  צור - פישמן ושות'
  רוני א. אילן ושות'
  רחל בן ארי, אדם פיש ושות'
  תיק, גלעד ושות'
   
 
 
© כל הזכויות שמורות לחשבים ה.פ.ס מידע עסקי בע"מ