דף הבית קומיט לעו"ד שירות ותמיכה חדשות אודות קומיט פנה אלינו
 קומיט לעורכי דין - כללי
 סקירה
 תכונות
 דוגמאות מסכים
 שאלות ותשובות
 לקוחות מספרים
 הזמנת הדגמה
   
  תיקים
   
  ניהול ענייניו של לקוח המשרד נעשה באמצעות תיקים. עבור הלקוח נפתח, בד"כ, "תיק" – קלסר/ים, אוגדן וכדומה המרכז בתוכו את כלל התכתובות הנוגעות לו.
   
  רכיב ניהול התיקים בקומיט מאפשר ניהול פשוט וקל של תיקי הלקוחות. לכל לקוח יכולים להיות תיקים רבים וכל אחד מהם מאגד נתונים שונים בהתאם לסוגו.
   
  הנתונים בתיק הנם נתונים שהתקבלו מהלקוח, מסמכים קשורים, נתונים שונים מבית המשפט, תכתובות פנימיות, תכתובות כלליות ושאר מידע הרלבנטי לתיק.
   
  עיון בנתוני התיק בקומיט מציג מידע נוסף: כלל החיובים בגין העבודה בתיק, תיעוד הצדדים ופרטיהם, פרטי הופעות, פגישות ומשימות לביצוע בתיק, חשבונות עסקה שנשלחו, חשבוניות מס/קבלה שהופקו ועוד. כל תיק במשרד מזוהה באמצעות מזהה ייחודי הניתן לו ובנוסף ניתן לתיק שם המעיד על תוכנו.
   
  קומיט מאפשרת, באופן פשוט וקל, פתיחת תיקים חדשים, עדכונם, סגירתם וחיוב הלקוח בגין העבודה הקשורה בהם. כמו כן ניתן לקבוע תאריכים לתזכורות בתיק - כגון תאריך הגשת כתב הגנה. ניתן להפיק מגוון של דוחות ולבצע מעקב נוח אחר מיקומו הפיסי של התיק בכל רגע ורגע. קומיט לעורכי דין אף מאפשרת למשרד להתאים באופן אישי את מבנה התיקים בתוכנה בהתאם לצרכיו.
   
  בתוך כל תיק ניתן לנהל את כל הקלסרים הפיסיים הקשורים אליו ולבצע מעקב אחר מיקומם במשרד. בעזרת מודול הברקוד, אופציה, ניתן לבצע מעקב אחר מיקומם המדויק של התיקים באופן אוטומטי.
   
  לדוגמאות מסכים
   
 
 
© כל הזכויות שמורות לחשבים ה.פ.ס מידע עסקי בע"מ